zaterdag 24 augustus 2013

Route66 en de spanning loopt op

Nog een week te gaan en dan is het zover. De laatste week werk is volgepland. Nog even een reisje naar Berlin erin gepland om bij een klant langs te gaan. Even oefenen met vliegen en gelukkig ook weer met de KLM. Ik heb besloten vrijdag toch niet meer te gaan werken en in plaats daarvan maar maandag langer te blijven. En gelukkig was het hier goed weer dus een paar keer met de motor naar het werk geweest. Leuk om te oefenen toch. Een veel gehoorde vraag van collega's en vrienden als ze horen dan ik met:" ik, mezelf en ik ga" is dan " Vind je vrouw dat goed". Ja, gelukkige wel anders zou ik niet gaan. Natuurlijk slaat bij mij soms ook de twijfel toe of alles wel goed gaat. Maar dan zegt Jacqueline weer. Als je een dag gereden hebt ben je dat kwijt. De route weer een keer bekeken. Eigenlijk niets veranderd maar toch. Er staan niet overal deze borden.
Voor de thuisblijvers een paar leuke links: De Wiki van de route Hier kun je nog eens nalezen hoe de route er uitziet. Natuurlijk heb ik alle afleveringen van Billy Connolly gezien De serie waar Billy langs de de hele route gaat. En hier kopen we de kaarten om te versturen. Kreeg zelfs een uitnodiging via facebook om langs te komen. Zo weer wat spanning van mezelf afgeschreven. Natuurlijk, het is zoals ik Guus vanmorgen in de auto horen zingen: "Alles komt goed"
Zeker met hulp van mijn TomTom en Garmin Zumo en Tyre als route planner. Dus Jacqueline zal wel gelijk hebben. Waar ik het wel lastig mee heb is het loslaten van het werk. Maar ook dat zal wel goed komen met hulp van Paul, Erik-Jan, Julian, Peter, Marcel, Roel, Gert-Jan, Stan, Mark, Bjorn en Martin. Zij moeten het maar even zonder mij doen. En natuurlijk de mannen van onze werkplaats. Alvast bedankt mannen voor al het werk dat jullie gaan doen voor mij als ik er even niet ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten