zondag 15 juli 2012

Vakantie 2012 USA here we are again

Het is 2 jaar later en we gaan weer de de USA. Niet naar de west kust deze maal maar naar de Oost kust. We zullen minder auto rijden na ja minder vorige maal was het ruim 4000 km en nu doen we de helft. We bezoeken eerst New York met natuurlijk ground zero, het vrijheidsbeeld en de city. Sanne verheugd zich op het shoppen, ik op het verkeer en de vrachtwagens die daar toch altijd weer anders zijn dan bij ons. Eens kijken of we nog een PACCAR, Peterbild of Kenworth dealer kunnen bezoeken. Tessa op het land en de cultuur en Jacqueline op de city that never sleeps. Kortom de zenuwen zijn gespannen. Morgen vroeg op en naar schiphol waar onze Ford veilig achterblijft en ons weer naar thuis zal brengen. Deze keer brengt de KLM ons naar de USA. De de KL6071 zullen we van Amterdam naar New York vliegen. Natuurlijk hebben we er voor gezorgd dat onze katten goed verzorgt worden. Daarvoor dank aan mijn broer Arend en mijn vrienden Jan en Corry die de eerste week op onze huisdieren zullen passen. Ja en dan nog slapen. De vorige keer was ik heel vroeg wakker. Denk dat is maar naar de Moto GP Italie ga kijken. De moto 2,3 moet ik nog zien. Dan wordt het vanzelf tijd om te gaan. So USA here we come again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten