maandag 16 augustus 2010

Ochtend

17 augustus: Ook bij mij is het nu toegeslagen. Reisstress, nee dat niet. Om 6 uur op moeten staan en om 4 uur naast je bed staan. Gek eigenlijk, want meestal heb ik daar geen last van. Heb verder en langer gereist voor het werk. Australie was te gek alleen 32 uur reizen was minder.

De poezen verzorgt, koffie gezet en dan maar even gelezen in de mail. Grappig dat mensen verbaast kunnen zijn over een blog. Natuurlijk ik snap wel dat mensen mij dit niet normaal zien doen.

Wat gaat er mee: Naast de laptop, de tomtom en de DS voor de kids ook nog DVD speler voor de kids in de auto. En mijn Ipod. Moet nog twee boeken opnieuw luisteren die ik iedereen aanraden kan. Voor insiders ga eens kijken op deze site http://www.peaseinternational.com/.   Deze mensen hebben een visie waar iedereen van leren kan.

En nu de vakantie: Start plaats wordt Los Angelos waar we vanavond USA tijd om 22.00 in het hotel hopen te zijn om de achterstand in slaap in te halen. De volgende dag blijven we nog in LA om de stad te zien en natuurlijk de toeristische hoogtepunten.

Zo nu weet de wereld weer wat meer. Kan ik nu rustig even wat pjoeteren en de tijd laten verstrijken tot het vertrek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten